Beheer en Onderhoud installaties

Heeft uw bestaande (klimaat)installatie een onderhoudsbeurt nodig? Of wilt u uw nieuwe (klimaat)installatie door A. de Jong Groep laten beheren? Dat kan! Vanuit de afdeling Beheer en Onderhoud installaties binnen A. de Jong bieden we verschillende vormen van dienstverlening aan. Omdat uw specifieke wensen en behoeften altijd centraal staan, stelt u zelf uw ideale dienstenpakket samen. Zo kunt u kiezen voor periodieke servicebezoeken, maar ook voor fulltime bemanning van uw technisch vastgoed.

Beheer en onderhoud van installaties door A. de Jong Groep

Het beheer- en onderhoudsteam van A. de Jong Groep bestaat uit gedreven deskundige professionals met veel kennis en jarenlange ervaring op het gebied van maintenance en facilitair management. U kunt rekenen op hoge kwaliteit en adequate serviceverlening. Daarnaast houden wij tijdens onderhoudswerkzaamheden altijd rekening met afschrijving, exploitatie- en energiekosten, duurzaamheid en het milieu.

Meldkamer

Een storing of defect aan uw (klimaat)installatie kan altijd onverwachts optreden. De continuïteit van uw bedrijfsproces is essentieel en de veiligheid van installaties staat bij A. de Jong voorop, waardoor onze meldkamer 24/7 bereikbaar is. Storingen komen automatisch via ons gebouwbeheersysteem binnen in onze meldkamer, zodat we deze kunnen verhelpen voordat u er last van ondervindt. Indien de storing niet op afstand verholpen kan worden, zetten we deze door naar de dichtstbijzijnde servicemonteur. Via een tablet heeft hij toegang tot de technische informatie, zodat hij het probleem bij u op locatie snel kan verhelpen. Zo bent u dag en nacht verzekerd van een goed werkende installatie.

Meldkamer afdeling beheer en onderhoud A. de Jong groep

Integrale dienstverlening

Naast uw werktuigbouwkundige installaties, kunnen wij ook andere onderdelen binnen uw vastgoed onderhouden en beheren. Wij zijn voorstanders van een integrale aanpak. Door ons brede netwerk in de bouwsector en onze vaste samenwerkingspartners beschikken wij over de vereiste kennis, ervaring en accreditaties voor het optimale beheer en onderhoud van gebouwen, installaties én facilitaire diensten. Op deze wijze heeft u één vast aanspreekpunt en één vaste beheerder voor heel uw gebouw of vastgoedportefeuille. Dat is prettig; zo kunt u zorgeloos gebruikmaken van een comfortabele en fijne werkomgeving.

Altijd op de hoogte

U wilt niet voor verrassingen komen te staan. Daarom opereren wij altijd zo open en transparant mogelijk. Wij verzamelen alle data en stellen dit voor u beschikbaar. Uw gebouw met haar installaties maken wij voor u inzichtelijk middels een gebouwdossier. Via uw eigen account op ons klantenportaal bent u altijd op de hoogte van de uitgevoerde werkzaamheden. En als u wilt, is ook uw energieverbruik inzichtelijk. Alle beheer- en onderhoudswerkzaamheden voeren wij uit volgens de NEN 2767-norm en uw installatie-elementen worden gecodeerd volgens de landelijk erkende NL-SfB codering door één van onze gespecialiseerde inspecteurs.

Lees meer over afstandsbeheer met een gebouwbeheersysteem

Een storing melden?

Neem direct contact op met onze meldkamer.

https://youtu.be/_yeW4isjrtw

Nieuwsbrief

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.